Lees het FD nu volledig online via Saxion Bibliotheek

Vanaf deze week kun je voortaan via het abonnement van Saxion Bibliotheek dagelijks de online versie van het FD (Financieele Dagblad) lezen. Je krijgt toegang tot de nieuwspagina met de volledige artikelen of leest de krant in de opmaak van de vertrouwde papieren versie. Hoe werkt het?

Gebruik de Saxion-link voor toegang Ga altijd via de link van Saxion Bibliotheek naar de digitale versie van het FD. Registreer je de eerste keer met je persoonlijke account. Dat kan met je Saxion-mailadres en een wachtwoord dat je zelf kiest. Doordat je gebruik maakt van de Saxion Bibliotheek-link, krijg je gratis toegang tot het FD. Kies daarom altijd eerst voor deze link, wanneer je de krant online wilt lezen. Wil je aansluitend gebruikmaken van de FD-app? Meld je dan vervolgens in de app aan met je toegangsgegevens. Je toegang via de FD-app blijft drie maanden geldig. Daarna dien je weer eenmalig in te loggen via je pc/laptop met de Saxion Bibliotheek-link en mailadres.

Toonaangevend dagblad Het Financieele Dagblad is een toonaangevend Nederlands dagblad, gericht op economie en het bedrijfsleven. Het FD is één van de oudste dagbladen van Nederland, met wortels die teruggaan tot 1796.

Heb je vragen? Heb je hulp nodig bij het instellen van je account of om toegang te krijgen tot het FD? Als Saxion-medewerker kun je contact opnemen met je accountmanager. Ben je student? Dan kun je in deze lockdown-periode het beste je vraag mailen naar libraryservices@saxion.nl. Wanneer de bibliotheek weer geopend is, kun je uiteraard ook weer telefonisch of aan de bibliotheekbalie bij ons terecht.