Saxion Bibliotheek Deventer op dinsdagavond langer geopend

Vanaf nu is Saxion Bibliotheek Deventer langer geopend op de dinsdagen.

Uit vele reacties die we kregen, bleek dat de normale sluitingstijd van 19.00 uur erg vroeg was. Daarom zijn we dit studiejaar gestart met een pilot van 1 jaar waarin de bibliotheek in Deventer op dinsdag pas om 21.00 uur sluit. Na dit schooljaar bekijken we of de pilot succesvol was en of de langere openingstijden blijven.

Let op: Voor de andere dagen en in Enschede gelden de gebruikelijke openingstijden.

Wist je dat je ook vanuit huis toegang hebt tot alle digitale bronnen van Saxion Bibliotheek?

In de ruim 100 databanken die Saxion Bibliotheek biedt, vind je geverifieerde informatie / gecontroleerde bronnen. Informatie die je dus via Google niet vindt. Databanken zijn ook vanuit huis te raadplegen met Lean Library. Of je nu thuis, in het buitenland of bij Saxion bent, met Lean Library kun je overal doorklikken naar full tekst artikelen in de bronnen van Saxion Bibliotheek. Deze gratis browserextensie bied je toegang tot informatie voor je studie, vanaf elke plek en wanneer je maar wilt. Meer weten? Lees verder op Thuistoegang databanken.